Критерії оцінювання

      Обговорення кожного виступу. Самооцінка та взаємооцінка груп за результатами  роботи.
     Шановні учасники, у вас є критерії оцінювання на аркуші. Кожна група яка представляє свою роботу оцінюється  іншими групами. Ви всі дуже плідно працювали, я вам всім дякую за співпрацю .
                           Критерії оцінки веб-квесту

Зміст

Критерії

Обґрунтування критеріїв
Бали
Самостійна робота групи
Розуміння завдання
– робота демонструє точне розуміння завдання;
– мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
– включені матеріали, що повністю не відносяться до теми, відібрана інформація не аналізується.
10  


5


0

 Повнота розкриття теми
– повно;
 – частково;
 – не розкрито.
  
10
5
0

Виклад аспектів теми

– викладено повно;
– частково;
 – не викладено.
10
5
0


 Виклад стратегії розв’язку проблеми

– викладена стратегія розв’язку проблеми;
– процес розв’язку неповний;
– процес розв’язку неправильний.
10

5

0


Узгоджена робота в групі





– чітко спланована робота групи;
 – робота групи частково спланована;
– не спланована робота в груп
10


5

0

Розподіл ролей в групі
– вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
– робота розподілена між більшістю учасників групи;
 – декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.

5


3



0


Авторська оригінальність

– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
– у роботі присутні авторські винаходи;
 – стандартна робота.
5


3

0

Рівень самостійності роботи групи

– повна самостійність у виконанні роботи;
 – часткова самостійність роботи групи;
– несамостійна робота групи
5

3

0
Оформлення роботи

Граматичне та стилістичне оформлення роботи

– грамотно та стилістично правильно оформлена робота;
 – не грубі помилки;
– грубі помилки
5

3
0
Захист роботи

Якість доповіді

– аргументованість основних позицій, повнота представлення результатів;
– порушення логіки, неповне представлення результатів;
– відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.
5

3



0

Культура мови, манера триматися перед аудиторією

– доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються регламенту;
 – доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії;
– доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть утримати увагу аудиторії.

  
5





3







0

Відповіді на запитання

 
– доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;
– доповідачі можуть відповідати на всі види запитань;
– доповідачі не можуть відповісти на всі запитання.
5



3



0

Ділові та вольові якості доповідача

– доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;
 – доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;
– доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний.

5


2



0


Немає коментарів:

Дописати коментар